עמוד הבית בלוג תיקון דלתות פנים – המדריך המלא
תיקון דלתות פנים – המדריך המלא
שתף
28 אפר 2022

דלתות פנים הן חלק בלתי נפרד מחיינו, הן משמשות אותנו מדי יום בביתנו. השימושי היומיומי בדלתות פנים עלול לגרום להן לסבול מבעיות בלאי שונות המשפיעות על תפקוד הדלת, נראותה, המצב התחזוקתי ועוד. עם הזמן, הבעיות במצבן של דלתות הפנים בביתכם עלולות להביא לכך שתיאלצו להחליפן או לתקנן, וזאת בהתאם לבעיה. במאמר זה הכנו לכם רשימת פתרונות כיצד לתקן דלתות פנים. תיקון דלתות פנים – רקע כללי

תיקון דלתות פנים הינה פעולה מקצועית הנעשית על ידי אנשי מקצוע כמו נגר, מנעולן, פורץ מנעולים או איש מקצוע מחברת דלתות. יש לוודא כי אתם או האדם המבצע את התיקון בביתכם, יודעים מה הפעולות הנדרשות עבור התיקון. 

בעיות שיכולות להיווצר עם הזמן הן התקלפות צבע מהדלת או המשקוף, ריקבון בתחתית הדלת והמשקוף, דלתות שלא נסגרות טוב כתוצאה מבעיה בדלת או במנעול, מרווח בין הרצפה לבין תחתית הדלתות ועוד. בעיות אלה נגרמות לרוב מריקבון וזמן שחולף. אף דלת לא נשארת מושלמת לנצח. 

מה צריך לדעת על דלתות פנים?

אנשים רבים רוצים לשמור על הדלתות בבית, כדי למנוע התדרדרות הדלת ובלאי שלה תוך תקופה קצרה. לשם כך עלינו לדעת למה דלתות פנים זקוקות על מנת לעזור להן להישמר. 

  • התזה של תרסיס שמן דלתות פעם בחודש בקרבת צירי הדלת ימנע חריקות ושיבושים בצירים. 
  • במידה והדלת לא ננעלת בשני צידי המפתח, בצד אחד בלבד של הדלת, סימן שהצילינדר לא תקין ועליכם להחליף אותו באמצעות מנעולן. 
  • דלת פנים צוברת לכלוך, לבריחים ישנם שקעים אליהם הלכלוך יכול להיכנס. אם אחד מהשקעים התמלא או נכנס אליו חפץ חוסם – הבריחים לא יוכלו לתפקד והדלת לא תינעל. לפני החלפת מנעול, בדקו אם השקעים נקיים ופנויים. 
  • לעיתים בעיית איזון יכולה להוביל לכך שדלתות נגררות ומרעישות עם המגע שלהן על הרצפה. איזון דלת הפנים היא פעולה חשובה ביותר, אחרת הדלת עלולה להגיע להרס וגם לגרום נזק לרצפה בבית.
  • הגעתם מהים או הבריכה? רגע לפני שמכניסים את המפתח לדלת, ודאו כי אתם שוטפים אותו במים. המפתח עשוי מפלדת אל חלד, מים רגילים לא מזיקים לו. עם זאת, מי ים ובריכה כן.

למי צריך לקרוא?

לכל בעיה יש פתרון ואחרי שאבחנתם את הבעיה שלכם, הגיע הזמן למצוא לה פתרון. תיקון דלתות פנים דורש מיומנות רבה וידע באיזו בעיה מדובר וכיצד ניתן לטפל בה. פורץ דלתות, מנעולן ומתקני דלתות פנים אמורים להיות האנשים שיתקנו את הדלת בביתכם, ובהם ניתן לבטוח  כי לא ייעשה נזק חמור יותר. רצוי לוודא כבר בטלפון כי איש המקצוע יודע באיזו בעיה מדובר ואף לשלוח לו תמונה ברורה ו/או סרטון הסבר על מנת להבהיר את הדברים.
מקווים שהצלחנו לתת לכם מידע על דלתות פני ועל עולם המנעולים.  אנחנו כבר בדרכנו לקנות תרסיס שמן עבור צירי הדלת החורקים.

ייעוץ בוואטסאפ