עמוד הבית בלוג מה עושים אם הכסף ננעל בכספת?
שתף
04 מאי 2023

בשנים האחרונות יש עליה במשקי הבית בהם בעלי הבית בוחרים להחזיק כספת ביתית. יש לכך יתרונות רבים, בעיקר, משום שאנחנו אף פעם לא יכולים להיות בטוחים כל עוד סכומי כסף משמעותיים לא נמצאים בבנק, הרי שכל עוד נשמור עליהם בכספת בטוחה ומוגנת, נרגיש רגועים ובטוחים לאורך הזמן. אגב, לא רק במשקי בית פרטיים בוחרים להתקין כספות חזקות ואיכותיות, אלא, אנחנו רואים לא מעט בעלי עסקים הבוחרים להתקין כספות בבית העסק או בבית הפרטי של הבעלים עצמם. 

במקביל, הטכנולוגיה אשר חדרה לכל תחום בחיינו, באה לידי ביטוי גם ביצירה של כספות איכותיות יותר, מתוחכמות יותר, הפועלות על בסיס מנגנון יצירתי וכזה שיכול לתעתע גם בפורצים המיומנים ביותר. אבל, מפעם לפעם, קורה והכספת לא נפתחת, כלומר, זה הזמן להזמין מנעולן מקצועי שיסייע לנו ברגע האמת. מה חשוב לדעת רגע לפני שאתם מזמינים שירות מקצועי? על כך נדבר בהרחבה עכשיו. 

כמה מילים על מנגנון הנעילה של הכספת 

כל כספת בנויה באופן כזה, שזו תצליח לשמור על חפצים יקרי ערך בזכות מספר מנגנוני הגנה משמעותיים:

  • מנגנון הנעילה עצמו: בין אם מדובר על מנגנון נעילה חשמלי, הנפתח באמצעות קוד מספרי או אם אנחנו מדברים על מנגנון נעילה אנלוגי, כזה הנפתח באמצעות מפתח ייחודי. 
  • מבנה הכספת: כספות עם דפנות כפולות, כספות המותקנות בגומחה בקיר או כספות כבדות במיוחד, נבנו באופן כזה שימנע מפורצים וגנבים לפרוץ אל תוך הכספת. 

התפקיד של מנעולן מקצועי זה למצוא את הדרך לפרוץ כספת נעולה במקרים בהם המפתח האנלוגי נעלם או לא מצליח לפתוח את המנעול באופן פשוט. מנעולנים מקצועיים היום, גם עוסקים בחשמל ואלקטרוניקה, כלומר, יש להם את הכלים לפרוץ גם מנגנוני נעילה מבוססי חשמל. במקרים חריגים, כספת לכסף לא תיפרץ בזכות פתיחה של המנעול עצמו, אלא, בכלים 'חמים', תוך ניסור דפנות הכספת להוצאה של המזומן השוכן בפנים. כמובן, חשוב להקפיד ולבחור מנעולן עם ידע מקצועי רחב, זאת משום שעולם הכספות הולך ומתפתח כל הזמן ולא כל בעל מקצוע מהתחום יידע לתת לכם את המענה המקצועי הדרוש ברגע האמת. בנוסף, תמיד טוב לבחור במי שיש לו תעודת הסמכה רלוונטית ומי שאפשר לסמוך עליו, משום שבכל הנוגע לפתיחה של כספת, הרי שעל בעל המקצוע לגלות רגישות ואת היכולת לתת שירות באופן דיסרקטי ובטוח. 

האם קיימות אלטרנטיבות לשמירה של כסף בכספת ביתית 

אם אתם מחפשים כספת לכסף מזומן או כספת לשמירה של חפצים יקרי ערך, קיימות אלטרנטיבות. כל עוד אתם רוצים להרגיש בטוחים ואם אתם רוצים להימנע מאירועים מהסוג הזה, הרי שאתם יכולים לבחור להשכיר כספת במתחם כספות בטוח ומוגן. היתרונות של מתחם מהסוג הזה ברורים לכל: 

  • אתם זוכים למערכות הגנה מגוונות ויעילות: החל מחברת אבטחה המגנה על הכספת וכלה במצלמות אבטחה הסורקות את החדר בו מוקמת הכספת שלכם. 
  • אין כל חשש כי מנגנון הנעילה של הכספת לא אפקטיבי: כל עוד אתם שוכרים את השירות, הרי שאתם לא צריכים לקחת אחריות ולבחור את הכספת האיכותית ביותר, עם מנגנון הנעילה הטוב ביותר. 
  • אתם לא צריכים לפתור בעיות ברגע האמת: אם אתם מחפשים כספת לכסף ואתם בוחרים להשכיר כספת באופן רישמי, הרי שאתם יכולים לסמוך על כך שיש מי שעורך את הבדיקות הדרושות כדי שתוכלו להוציא את הכסף מתי שתרצו בכך. 

בכל מקרה, העיקר הוא לא להשאיר את הכסף בחוץ, נקטו בצעדים הדרושים כדי לשמור על ההון שלכם ללא כל חשש. 

ייעוץ בוואטסאפ