פורץ מנעולים עד הבית

זמינות 24 שעות 7 ימים בשבוע
נתקעתם? חייגו! 050-5533392
24
שעות ללא הפסקה
20
דקות ואנחנו אצלך
באישור משטרת ישראל
פורץ מנעולים מקצועי עד הבית

שירותי מנעולן פורץ עד הבית

מוקד ארצי | שירותי מנעולן ופריצת מנעולים 24 שעות ביממה תוך 20 דקות | מנעולן מורשה באישור משטרת ישראל!

השירותים שלנו: פריצת מנעולים, פריצת דלתות, פריצת רכבים, פריצת כספות, החלפה ותיקון מנעולים, תיקון דלתות פלדה, שחזור מפתחות לרכב.

מנעולן רכב מוסמך

פורץ רכבים מורשה

שחזור מפתחות לרכב

קידוד שלטים לרכבים

ניתוק והתקנת קודניות

קידוד מפתחות חכמים

נעול מחוץ לבית או הרכב? לשירות פריצה מידי יש להתקשר 24 שעות ואנו נגיעה תוך 20 דקות – מוקד ארצי

פורץ מנעולים, פורץ דלתות, פורץ רכבים, פורץ כספות, החלפה והתקנת מנעולים, זמינות מידית בכל שעה, מנעולן מוסמך באישור משטרת ישראל!

פורץ מנעולים מוסמך

12 שנות ניסיון בתחום

באישור משטרת ישראל

מומחה בפריצת כל סוגי הרכבים

מומחה בפריצת מנעולים ודלתות

מומחה בפריצת כל סוגי הכספות

 

פורץ מנעולים - קצת על השירות

פורץ מנעולים 24 שעות

חברת מנעולן במסביב לשעון פועלת כבר 12 שנים בתחום פריצת מנעולים וכן מספקת ללקוחותיה שירות זמין, מהיר ואיכותי בפריסה ארצית. על מנת לספק לכם את השירות הטוב ביותר, צוות המנעולנים שלנו נבחר בקפידה תוך שאנו מוודאים כי לכל אחד מהעובדים ישנה הכשרה מקצועית בתחום, הסמכה של משטרת ישראל וכן ניסיון של 3 שנים לפחות. בנוסף הצוות שלנו ניחן בתודעת שירות גבוהה על מנת שאתם תזכו לשירות הכי מהיר, הכי אדיב ובגדול – הכי טוב.

פריצת מנעולים זו עבודה למומחים, במיוחד בעולם המודרני בו הטכנולוגיה בתחום המנעולים פורצת גבולות. לכן חשוב שכל פורץ מנעולים שמגיע אל סף דלתכם יהיה בעל הניסיון הנדרש ולא פחות חשוב, שיגלה בקיאות בתחום. כדי שנוכל באמת להעניק לכם שירות מהיר ומקצועי ובד בבד למזער נזקים למנעול או לדלת עד כמה שניתן, אנו מצוידים במכשור טכנולוגי מתקדם ובציוד חדשני, אשר מאפשר לנו להתמודד עם כל מנעול, הן בבית והן ברכב.

מלבד שירותי פורץ מנעולים ביכולתנו לספק לכם גם מגוון פתרונות משלימים ביניהם 

  • פריצת דלתות
  • תיקון והחלפת צילינדרים
  • תיקון והחלפה של דלתות פלדלת
  • התקנת מנעול ג'ואל (מנעול כספת עליון)
  • פריצת רכבים
  • קידוד שלטים וקודנים לרכב
  • ועוד

כל השירותים שלנו נעשים בצורה המקצועית ביותר, כאשר המטרה העומדת לנגד עיננו תמיד היא לשפר את מערך הביטחון הסובב אתכם, כדי שהאירוע הקטן של אובדן המפתחות, לא יהפוך לאירוע גדול יותר, במידה והמפתח שאבד יגיע לידיים הלא נכונות.

פורץ מנעולים במחיר ללא תחרות

בתחום שבו המחיר נקבע בעת ההגעה ובזיהוי ואיתור הבעיה נוצרו המון פורצי מנעולים ללא מוסר, אחריות, מקצועיות – אני מתחייב להיות הגון בתמחור ולתת פתרון לכל בעיה.

ידע מקצועי כמפתח לפריצה נקייה

פורץ מנעולים מקצועי היודע את עבודתו ולו ניסיון של שנים בתחום ידע להתמודד עם כל מנעול ועם כל טכנולוגיה חדישה. כמו כן, במידה ועקב מקרה חירום תרצו להגיש תביעה לחברת הביטוח, מומלץ וכדאי שתהיה לכם חוות דעת של איש מקצוע, לכן אל תהססו, אתם בהחלט יכולים להתקשר אלינו בכל שעה.

בחברת מנעולן מסביב לשעון אנו זמינים עבורכם בכל יום ובכל שעה, כך שגם אם נתקעתם באמצע הלילה וגם אם במהלך יום שבת, להגיע אליכם זו המחויבות שלנו. במידה ואתם זקוקים לשירותי פורץ מנעולים, צרו עמנו קשר והצוות של מנעולן מסביב לשעון יגיע אליכם בהקדם האפשרי!

מתלבטים מתי להזמין פורץ מנעולים? ככה תדעו שהגיע הזמן

אין ספק כי אחד הדברים המסתכלים ביותר שיכולים לקרות ביום יום, זה לחזור הביתה מהעבודה, לגלות שאין אף אחד בפנים ושהמפתח הלך לאיבוד. מתסכל לא פחות להגיע לאוטו ולגלות שהמפתח לא בכיס ולא בארנק. כזהו הטבע האנושי, הוא נוטה לאבד דברים.
אפשר לנסות לפרוץ את הדלת בכוח – גם כדי לשחרר קצת תסכול בדרך – או להתחכם עם חפץ דק וכרטיס אשראי. אבל ברוב המקרים לא רק שזה לא עובד – זה עושה נזק למנעול שהיה תקין לגמרי.
בקיצור, אל תהיו גיבורים גדולים ותרימו טלפון למנעולן. מצד שני, כדאי לדעת בדיוק לאיזה מנעולן להרים את הטלפון, ובשביל זה אנחנו כאן.

למה לצפות בשירות פורץ מנעולים

חלק מתפקידו של מנעולן הוא לטפל במקרה חירום, ולהעניק חוות דעת לחברת הביטוח. העבודה בעת מצב חירום היא עבודה בשעות לא שגרתיות, וזה נלקח בחשבון ונתפס כ'חלק מהתפקיד' של המנעולן. לכן, אם ננעל לכם הרכב באמצע הלילה, בדיוק כשאתם רוצים לחזור מאירוע, אל תתביישו  להעיר את המנעולן.
איך מתבצעת העבודה? באופן עקרוני, אין שיטות רבות מדי לפריצת מנעולים ודלתות, אולם חשוב שמי שמספק את שירותי הפריצה, יהיה אדם מנוסה ובקיא בשיטת הפריצה הנדרשת, כדי להביא  לתוצאות יעילות במינימום זמן ותוך מזעור נזקים מקסימלי. על אף העובדה שעד היום מי שנחשבו למומחים הגדולים בפריצת מנעולים היו דווקא השודדים, כיום, עם הקדמה ועם התפתחות  הטכנולוגיה החדישה, יש יותר ויותר מנעולים "חכמים" ומנעולים דיגיטליים שהופכים את פריצתם  לקשה יותר עד בלתי אפשרית.
כדאי לזכור: פורצים יעדיפו לפרוץ דלת שבה מותקן מנעול אחד, ורצוי שזה יהיה מנעול קל יותר לפריצה, לכן, על מנת לשפר את מיגון הבית או העסק שלכם, מומלץ להתקין שני מנעולים – עליון ותחתון ו/או להתקין מנעול אחד – איכותי במיוחד, שלא מאפשר פריצה קלה. התייעצו עם מנעולן מוסמך ומקצועי, ותמצאו את המנעול שיתאים ביותר לצורכיכם.

בחירת פורץ רכב ו/או פורץ דלתות

אחד הדברים הראשונים שעליכם לוודא ולבדוק, גם אם מדובר במקרה חירום, זה האם למנעולן יש תעודת יושר מטעם המשטרה. חשבו על כך, אתם נותנים אמון באדם שיפרוץ את ביתכם או את  רכבכם, ואם המפתח יגיע לאדם הלא נכון, הפריצה הבאה תהיה רק עניין של זמן…לכן, חשוב  להקפיד שאתם מזמינים אדם ישר, אמין ובעל תעודת יושר!
השירותים שמציע מנעולן כוללים, בדרך כלל, פריצת מנעולים, החלפת מנעול, פריצת דלתות וכדומה.  פורץ מנעולים או מנעולן, מספקים שירות 24/7, לכן אל תהססו להתקשר ולקבל הצעות מחיר, לפחות  משניים מהם, גם בשעות לילה מאוחרת.
אם הזמנתם מנעולן לפריצת דלת/מנעול הבית, קחו בחשבון שיש לבצע קדיחה והחלפת צילינדר, לכן,  חשוב לוודא מראש מה הצעת המחיר כוללת – האם גם את הצילינדר החדש? אם מדובר בפריצת  רכב, אזי מדובר בעבודה קלה ומהירה יותר. פורץ ותיק יפרוץ את הרכב בתוך מספר דקות מועט, ואף  יגיע עם מכונה לחיתוך מפתח לרכב ומכשיר לתכנות מפתח וקידוד השלט.
icon
24 שעות
20 דקות
פריסה ארצית
השאירו פרטים ואחזור אליכם מיידי 050-5533392


    אזורי שירות
    שירות לפני הכול
    באישור משטרה
    24/7
    תוך 20 דק’
    כל סוגי מנעולים
    שאלות ותשובות
    איך לזהות מנעולן/פורץ מנעולים מקצועי?

    מנעולן היא איש מקצוע המתמחה בכל הקשור במנעולים שעל הדלתות, החלונות, כספות, מכוניות ועוד. המנעולן יש ביכולתו גם להתקין מנעולים, וגם לפרוץ אותם במקרה הצורך. הוא יתקין ויתאים עבורכם מנעולים לכל דבר, החל ממכוניות ועד בנייני משרדים.

    מה עושה מנעולן?

    מנעולנים הם בעלי מלאכה מיומנים, אשר מתקינים, מתאימים ומתקנים מנעולים מכל הסוגים. מסחריים, מגורים, רכבים ומכשירי אבטחה. המנעולן מציע שירות גם לאנשים שננעלו מחוץ לביתם ללא דרך להיכנס פנימה.

    מתי מנעולן מספק שירותי פריצת מנעולים?

    מספקים שירותי מנעולן חירום 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. זאת על מנת שנוכל לאפשר לכם כניסה לבית או לרכב בכל זמן.

    האם המנעולן שובר את המנעול?

    מנעולנים יש כלים להסיר בזהירות את החלקים השבורים מבלי לשבור את המנעול עצמו. ישנם מקרים בהם לא תהיה ברירה אחרת מלבד לשבור את המנעול, אך הוא ימצה את כל האפשרויות שיש בפניו לפני שהוא יפנה לאפשרות הזאת.

    ייעוץ בוואטסאפ